onsdag 27 augusti 2008

Skola

Heeej!
Nu sitter jag i Joels lägenhet(: Det är så fin och mysigt här nu tycker jag, hihi.
Vi var nyss en sväng mot mittuniversitetet och kollade lite, han ska ju börja skolan imorgon han med.

Min skola började ju igår. Känns väll både kul och jobbigt. Vill sova jue ^^ Men kul att träffa alla (:
Hade tyska imorse, vi har fått en ny lärare. Kan kanske behövas. Hon vi hade förut kunde ju inte förklara någonting.. Men denna är nog lite strängare, fast är kanske lite bra oxå.. jag vet inte.. :P Lär ju lära mig mer tyska detta år iallafall. Dom har samma namn så det är ju lättsamt :P
Sen så har jag ju hoppas att det ska vara potatisbullar till lunch, och det var det!! :D Jag blev glad! thihi ;P
Hade matte sen oxå, fick böcker och så.. Sen rättskunskap, gick igenom en massa grejer som vi ska göra. Läraren verkar vara okej iallafall så är ju bra det. "Hanna, du var riktigt ljus.. jag skriver upp det här så jag kommer ihåg lite namn.." ^^ hah lite fult tyckte jag :P

Vi hade tänkt att gå på bio ikväll oxå, ska se Arn - riket vid vägens slut:D Kul kul! Men biljetten kostade 100kr, tyckte jag var lite mkt ^^ Undra vad vi ska ääääta till? (a) haha ;P
Jag måste klippa mig oxå.. så himla slitet nu och utväxten syns.. så tänkte klippa och färga snart igen. Vet bara inte vart jag ska klippa mig.. Claras mor kanske inte har tid förren om några veckor.. men får ringa och fråga(: Linnea E tippsade om nått klipperi, var rätt biligt om man jämför med alla andra i stan :P (ingen turk heller^^) så var ju bra. Men vi får se hur det blir(:

Nu ska jag kanske gå och vara lite social med gosmosen ;P Blev ju glad när vi äntligen fick till internet, så han blev lite dissad ett tag ^^
Bye!
//hannub 8)

Inga kommentarer: